Voor onze vestiging in Nijmegen zijn wij, als uitbreiding van ons team, op zoek naar een:

Sales support employee (32-40 uur per week)

Wat ga je doen?

De Sales Support Employee binnen DFDS Logistics Nijmegen zal ons sales team gaan ondersteunen om commercieel zo succesvol mogelijk te zijn. Jij houdt als Sales Support Employee het overzicht, zorgt ervoor dat vragen van onze klanten en prospects correct en tijdig beantwoord worden en stelt bv offertes op. Als Sales Support Employee ben jij proactief, nauwkeurig en goed georganiseerd. Het bieden van optimale service zit in ons DNA en dat wordt dan ook van jou als Sales Support Employee verwacht. In deze rol werk je nauw samen met jouw sales collega’s, maar ook met onze planning en administratie. Een afwisselende sales binnendienst functie dus met veel interne en externe contacten

Waar ga je werken?

Jij gaat als Sales Support Employee onderdeel uitmaken van het team van DFDS Logistics Nijmegen B.V., het voormalige HSF Logistics Nijmegen. Wij zijn dé specialist op het gebied van vervoer van geconditioneerde levensmiddelen van en naar het Verenigd Koninkrijk en Noord Ierland, en de daaruit voortvloeiende dienstverlening, zoals onze emballageconcepten, op- en overslag. DFDS Logistics Nijmegen B.V. biedt daarmee een totaalpakket, waarmee alle schakels binnen de logistieke keten overgenomen kunnen worden. De zorg voor het eindproduct van onze opdrachtgever, is hét startpunt van onze logistieke dienstverlening.

Wat neem je mee?

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding bij voorkeur in de richting transport/logistiek of sales;
  • Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, m.n. mondeling sterk;
  • 32-40 uur beschikbaar;
  • Woonachtig in (de omgeving van) Nijmegen;
  • Accuraat, gestructureerd en administratief sterk;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Pro actief en assertief;
  • Om kunnen gaan met dagelijkse hectiek;
  • Zelfstandig en in het bezit van een actieve houding.

Voldoe jij niet volledig aan dit profiel maar ben je ervan overtuigd dat deze functie je op het lijf geschreven is, dan nodigen we jou uit tóch te solliciteren en ons ook te overtuigen! 

Wat bieden wij?

Een passend salaris conform de CAO beroepsgoederenvervoer,
Een uitdagende functie in een mooi, stabiel en groeiende onderneming,
Een gemoedelijke en collegiale werkomgeving,
Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reizen op onze passagiersschepen, een fietsplan en mogelijke collectiviteitkorting op jouw zorgkostenverzekering.

Interesse?

Heb jij interesse in een functie als Sales Support Employee? Kijk voor meer informatie op www.werkenbijdfds.nl of bel via 024 – 371 22 00 met een van onze HRM collega’s. Jouw CV met korte motivatie kan je sturen aan; hrmnijmegen@hsf.nl