Wat ga je doen?

Als Key Account medewerker ben jij de schakel tussen onze klanten en de planning. Je bent dagelijks in gesprek met een aantal van onze grote klanten. Voor hen ben jij het eerste aanspreekpunt binnen DFDS. Je helpt ze met alle voorkomende vragen over leveringen. Je houdt in de gaten of de ingeplande afhalingen en leveringen kloppen. Je checkt met je collega’s van de planning de opvolging van het transport. Daarnaast ben je druk bezig met het verwerken van de transport gegevens in diverse web portalen.

Wat mag je van ons verwachten?

Je krijgt een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract. Wij geven 24 vakantiedagen + 1 vakantiedag voor elk kwartaal dat je niet ziek bent geweest. Daarnaast bieden wij je een baan bij een organisatie die snel groeit. Hierdoor kan jij je continu ontwikkelen.

Functie eisen:
  • MBO+ werk en denkniveau
  • Je hebt goede communicatieve en commerciële vaardigheden
  • Je hebt ruime ervaring in klantcontact en weet de klant centraal te stellen.
  • Je bent 32 of 40 uur per week beschikbaar
  • Je spreekt zowel goed Nederlands als Engels
  • Je bent sterk in oplossingsgericht kunnen denken
Solliciteer nu!

Herken jij jezelf in bovenstaande en kun je niet wachten bij DFDS aan de slag te gaan? Stuur je cv en motivatie naar ankni@dfds.com of gebruik de apply link.

DFDS zet zich in voor gelijke kansen op werk, ongeacht ras, huidskleur, afkomst, religie, geslacht, nationale afkomst, seksuele geaardheid, leeftijd en burgerschap.