Voor onze vestiging in Nijmegen zijn wij, als uitbreiding van ons team, op zoek naar een:

Front office employee (ADMINISTRATIEF) (weekendkracht)

Wat ga je doen?

De Front Office binnen DFDS Logistics Nijmegen is de schakel tussen onze opdrachtgevers, laad-, losadressen en onze planning. Hier komen ondersteunende en administratieve werkzaamheden bij een, zoals douane voorbereiding ivm de Brexit, het boeken van venstertijden en het afhandelen van uitstaande vragen. Het bieden van optimale service zit in ons DNA en dat wordt dan ook van jou als Front Office Employee verwacht. Als Front Office Employee is het de bedoeling dat jij all round wordt op de gehele afdeling en je uiteindelijk dus alle taken eigen gaat maken, denk hierbij aan het bellen van relaties, afstemmen met de planning, administratieve vastlegging van gegevens en een vraagbaak zijn binnen de organisatie. Een afwisselende functie dus met veel interne en externe contacten! Hierbij werk jij in verschoven diensten tussen 06:30 en 20:00 uur en komt ook werken in het weekend regelmatig voor.

Waar ga je werken?

Jij gaat als Front Office Employee onderdeel uitmaken van het team van DFDS Logistics Nijmegen B.V., het voormalige HSF Logistics Nijmegen. Wij zijn dé specialist op het gebied van vervoer van geconditioneerde levensmiddelen van en naar het Verenigd Koninkrijk en Noord Ierland, en de daaruit voortvloeiende dienstverlening, zoals onze emballageconcepten, op- en overslag. DFDS Logistics Nijmegen B.V. biedt daarmee een totaalpakket, waarmee alle schakels binnen de logistieke keten overgenomen kunnen worden. De zorg voor het eindproduct van onze opdrachtgever, is hét startpunt van onze logistieke dienstverlening.

Wat neem je mee?

Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding bij voorkeur in de richting transport/logistiek;
Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal, m.n. mondeling sterk;
• Beschikbaar in de weekenden;
Woonachtig in (de omgeving van) Nijmegen;
Accuraat en administratief sterk;
Pro actief en assertief;
Zelfstandig en in het bezit van een actieve houding.

Voldoe jij niet volledig aan dit profiel maar ben je ervan overtuigd dat deze functie je op het lijf geschreven is, dan nodigen we jou uit tóch te solliciteren en ons ook te overtuigen! 

Wat bieden wij?

Een passend salaris conform de CAO beroepsgoederenvervoer,
Een uitdagende functie in een mooi, stabiel en groeiende onderneming,
Een gemoedelijke en collegiale werkomgeving,
Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reizen op onze passagiersschepen, een fietsplan en mogelijke collectiviteitkorting op jouw zorgkostenverzekering.

Interesse?

Heb jij interesse in een functie als Front Office Employee? Kijk voor meer informatie op www.werkenbijdfds.nl of bel via 024 – 371 22 00 met een van onze HRM collega’s. Jouw CV met korte motivatie kan je sturen aan; hrmnijmegen@hsf.nl